8/9 01:31

Hola guapos.

Är visserligen trött, men erkänn att Flamur är rolig. haha :)
Flamur; Varför var du inte snabbare? ;o
hanna jensen ! , mittnamnvarupptaget.blogg.se; Va?
Flamur; Ja, Du borde varit snabbare.. "mittnamnvarupptaget".. :D
hanna jensen ! , mittnamnvarupptaget.blogg.se; HAHAHAHAHA

Från det till dagens händelser. Vaknade med Lovisa tha kloning.
Hade knappt sovit någonting inatt så när hon stack vid tio somnade jag om.
Vaknade tolv och gick in och duschade. Iväg med mami och papps vid ett.
Blev ett par nya stövlar inför hösten. Woho
Kom hem vid halv två. Fixade lite grejer , åt och så.
Alex ringde en stund :)
Sen gick jag och mamma och la oss och sov en stund :)
Sjukt segt, blir trött för absolut ingenting.
Iaf. Vaknade av att någon tar mig på axeln och där står Jesper.
Gud vad jag älskar denna pojke, något helt otroligt :)
Vilade en stund till sen bytte om och så.
Vi kilade iväg till bussen och väl nere i stan gick vi in och hämtade våra biobiljetter :)
Jag hade redan käkat men Jeppzor var hungrig så blev Max.
Tjuvade några pommes från honom dock men det räknas inte. 
Vinkvink på Alen :) längesedan.
Kilade bort på TH, ramlösa och marabou.
In på bion. Hamnade brevid Alexandra visst :) Hejhej.
Arn - riket vid vägens slut.
Mycket bra film, men kräver nog att man ska ha sett ettan, Arn - tempelriddaren :)
Efter filmen satte vi oss utanör stadsbiblioteket ett tag och kollade på en mysig familj.
Vidare till knutpunkten, glass!
Jeppzor hem och Hanna hem.
Tack för idag älskling <3
Kom hem vid halv elva och ja.. suttit här sedan dess ungefär.
Snart sova, imorgon blir det sjukhuset och nya prover!
Håller tummarna för mig själv,
Godnatt <3


Kommentarer
Postat av: Jesper

Citat från filmen, öl öl öl öl öl öl.. :D

ily ! <3

2008-09-08 @ 21:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0