18/9 00;05

hallåja.
Får bli lite om min dag dåja ! :)
Ganska chill väl, började dock åtta med teater, fett med soft.
Vidare upp på matten där man råkade placera sig själv vid fel bord :)
Flamur, Momo och Ahmed Chabban.. haha. Asså förlåt men ni är fan mongo.
Slutade med att min lärare bestämde sig för att inte hjälpa någon av oss mer den lektionen..
Aja, dont care about nothing, next , svenska, usch ja. Franska revolutionen.
Av någon anledning råkar solle hamna bredvid mig, igen.
Att samsas med solle om en bok är inte det enklaste, haha.
Att han läser snabbare än mig och förstår ingenting är problem :)
Men men, slutade med att han skrev av mig så var där inga problem kvar :)
matmatmat.
Spanska, en timmes spanska.. usch.
Musiken var typ.. lika tråkig som den brukara vara. möjligen liiite tråkigare.
Teknik.. asså. fan vad drygt. där satt vi 3/4 av lektionen och höll på med samma ritning,
väl färdig räknade vi ut att den långt ifrån höll budgeten. woho.
Aja. Hemma halv fyra , byta om och så , sen stan med Lovisa som idag fyller 15 ! (y)
fikade och så.
Hem igen , sen vidare till fusk. Dagens tema; Skittråkiga lekar. Haha. dom var dock ganska kul.
Men det var nog mest pga sällskapet. Bästämt mig för att där trivs jag! .
Hem igen vid nio, msn och så , och ja. nu ska jag sova ! .
Imorgon blir det jeppzor ! <3
puss på det <3

None  
Tears will stream down your face and You'll lose something that you cannot replace ,-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0