13/4

Finns så mycket att säga efter ett så underbart looooov! Tack, tack, tack till alla som gjort det så bra!

Vi börjar där vi slutade, i torsdags vaknade jag sent och satte mig på balkongen ett tag. Elin kom hit vid fyra, käkade och så sen kilade vi till träningen vid fem. Efter träningen hängde hon med hem till mig igen så stack vi ut ett tag. Kom hem igen med massa godis och satte oss för att kolla film, men efter tre försök gick vi och la oss eftersom båda var helt döda.
Vaknade i fredags brevid bells och kilade upp och tryckte i oss frulle. Stack på träning vid tio, sen dusch och så, hem och äta och vidare till lovisa. Vi kilade ut lite och sen degade vi bara heeeeela kvällen, massa mys med tv och vem där. Mumma! sen cyklade jag hem och deckade i sängen vid två.
Lördag kom jesper hit, stack ut och roade oss med både det ena och det andra, kollade film och ja, massa nice. Vid halv fyra stack han hem för att kila på lagfest och jag fixade käk och fixa lite grejs tills Jesper kom tillbaka vid halv tio. Kollade lite på tv och så och sen godnatt.
Igår vaknade jag brevid jeppzor, chillade lite sen stack han hem och jag träffade louise. Vi kilade ner i stan och hamnade på gröningen en stund. Kilade upp till cyklarna vid kärnan igen vid.. dunno, sju? Sen drog vi runt i älskade helsingborg och tillslut hamnade vi hemma hos mig igen där vi satt pall till typ halv ett, så kilade louise hem och jag kikade på min skärm till tvåtiden och sen deckade jag i sängen, som vanligt.
Idag gick jag upp vid nio och fixade lite grejer. Stack ut lite och sen datorn. Stack ut en stund igen och sen in och gjorde vid mig för att möta Bells och dra på match. Sif-ldb fc m på olympia med bells, alex, anita och.. kajsa? iaf, massa mys. Stack hem vid sex, lagade mat och satte mig och åt. Sen har jag bara chillat vid datorn och nu ska jag snart dra mig till sängen. Skola imorgon ju, det vore ju tråkigt att missa höhö.
adioooos <3

 finner inga ord?


Kommentarer
Postat av: Jesper Olofsson

jag finner ord, jag älskar dig :) <3

2009-04-14 @ 23:27:04
URL: http://jesperhjärtahanna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0