15/4

Mumma mumma.
Dagen började med 1,5 h film och teater där vi kollade på varandras projekt, vårt pownade sönder. Sen hade vi eget arbete då vi satte oss utanför syv och spelade texas hold em som är vårt onsdagsnöje. Tjugo i elva drog vi oss mot matten där jag lekte lärare åt Sara, givande hoppas jag. :D Därefefter slutade vi så stack och käkade. Mums, köttbullar.
Stack hem och hämta lite filmer sen upp till Louise och kollade Bedtimes stories. :) Stack hem vid tre och cyklade ner i stan för att möta Lovisa, massa mys! Kilade hem igen runt sex och åt och så. Sen har jag suttit och kollat film sedan dess typ. Nu ska jag dra mig mot sängen för jag är trött som få! :)
Imorgon blir det skola och träning.
Adios ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0