18/4

ännu ett tråkigt inlägg på g!
i torsdags var jag i skolan, hem och vidare till träningen. Jesper kom hit på kvällen och sov här. Vaknade upp igår och stack till skolan. Massa roliga lektioner sedan hem. Fixade lite grejer och på träning. Hem igen och duscha fortare än kvickt och gjorde vid mig snabbare än snabbast. Louise kom ner och sen skjutssade bror oss till filmstaden. Vi hämtade ut biljetter och drog ner till gröningen med Sara, jesper, emil, abbe och matrin. Senare kom emil.b, viktor och niklas också. Massa mys, fotboll och grillning med massa underbara människor. Stack hem vid halv elva, hemma vid tolv, wonder why? haha. Decka i säng vid två.
Upp nio idag, iväg till berga med laget och städa. Hem igen sen, ut en stund med louise senare vidare ner i stan. In på filmstaden och såg 17 again, massa bra. Sen ut och... ja, ner till bussen, inte utan tårar, men ändå. hemma vid halv tolv och nu... ja, nu ska jag gå och lägga mig, adios <3

 k'a'rlek! <3

Kommentarer
Postat av: Saer

2009-04-19 @ 20:58:39
Postat av: Anonym

Härlig bild på mig, lagom brun osv HAHA. ;d <3

2009-04-19 @ 20:59:20
Postat av: Hanna.

Söta som bär! :D <3

2009-04-21 @ 08:23:52
URL: http://mittnamnvarupptaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0