23/4

Hola guapos,
tell me, hur försvarar man det här?
äh, jag tycker det är lite kul..
killen flyger lätt som en fjäder och pepe blir lite arg.
jag hoppas det kändes! :)
sen att de har Casillas i mål är ju guld värt.

Idag tog ifk 3 välförtjänta poäng, det tackar i Robin Söder för!
Och Hif torska trots hbk gjorde mål åt dem? SYND! som elin säger :D
På tisdag spelar barca mot chelsea och onsdag blire united mot arsenal!
Heja Barca och Arsenal! :D

Oj vad det blev fotboll, och på lördag mina vänner kickar vi stjärtarna av hardeberga på olympia 13.00!
Ack ack inte missa!

Nu ska jag sova efter ett underbart nationellt prov i skolan.
Pusssssss


men mumma, så fräsht! Morot?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0