27/4

Idag har jag varit i skolan, inget ovanligt alls! Haft en del tråkiga lektioner, sen har jag haft en del tråkiga lektioner och några tråkiga lektioner har jag också hunnit med.. Nejdå, skolan är så givande men det är så fint väder, då vill man vara ute. Men just nu regnar det, hoppas på att det avtar till imorgonbitti!
Efter skolan stack jag hem och fixade några mindre förändringar här på bloggen med hjälp av Designa din blogg-bloggen! Myckat bra sida faktiskt, där har jag lärt mig i stort sett allt jag kan om koder och sånt trams :D
Kilade iväg till träningen, gjorde väldigt dåligt ifrån mig där, vet inte om jag kan skylla på att mina nya skor gjorde väldigt ont i fötterna? .. men iaf. Cyklade hem sen igen och åt och sen in i badet och plugga, som alltid. Nu sitter jag här och ska gå och lägga mig när som helst men jag måste först visa dessa söta brallor som jag hittat på Smartgirl :D
Mums och Godnatt! Imorgon drar jag upp halv sju och sticker till Kullagymnasiet på besök!
Adios! <3

 / miniatyrer!   m-m-mumma!


Kommentarer
Postat av: louise

jaa, man blir ju helt deppig :(

2009-04-28 @ 18:03:26
URL: http://wwwasiam.blogg.se/
Postat av: Elin

hehe vanligtvis skulle jag aldrig hitta sådana där låtar men jag har hittat ganska mycket bra musik genom one tree hill;) så jag har tyvärr inga fler låtar att tipsa om (bara dom i min youtube kategori) men om du kollar på one tree hill så:)

2009-04-28 @ 18:35:11
URL: http://elint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0