10/8

yoyo.
Egentligen är jag inte alls sugen på att skriva här men... ja, lika bra när jag inte har något bättre för mig. För det har jag inte.. Normala människor sover nu men, jag vet inte varför men jag kan inte... eller jag vet nog varför men, äh strunt samma, jag känner mig boring ;D iaf, !
Gårdagen var nice. Vakande sent så drog ner på stranden direkt med louise. Mötte alex och sara där och sen kom the boys också. Låg där ett tag och stekte tills elin kom, ut på stan och käka, kebab ftw! mötte lite folk och gick runt i stan. Bort till gröningen och lira basket samt fotboll, massa nice! Dessutom nattbad. Kallt men mysigt! några stack hem but me, elin und louise stannade en stund med some of the boys. Missade sista bussen också , great! Gick upp på mc d till dylan, thomas och krister medan vi väntade på skjutss. Väl hemma deckade elin på dirren och jag satt och kollade gossip girl till fem på morgonen, bra hanna (y).
Vaknade halv tolv idag och började dagen med att kolla ännu mer gossip girl. Elin vaknade vit ett och tog bussen hem på dirren. Jag degade hemma fram till träningen och efter en jävulsk träning har det bara blivit film hela kvällen, meganice. Nu har jag glott gossip girl och ska se ett avsnitt till innan jag faller i dvala! Sova bör man ja.
puss!

 peace!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Peace BRO! :D

2009-08-11 @ 03:51:01
Postat av: Jeff Björk

Hur många läser din blogg egentligen? :o

2009-08-11 @ 12:56:07
Postat av: Hanna.

haha, inte så många, ca 10-15 pers / dag

2009-08-11 @ 13:53:38
URL: http://mittnamnvarupptaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0