18/8

usch ja, mina besökare har sjunkit, wonder why? Jag är så oaktiv, nu svarade jag på min egen fråga. Jag har haft mycket i tankarna, väldigt massa negativt faktiskt. Dessutom sen har jag haft rätt mycket att göra.. Fotbollen är igång igen, skönt, och jag hade faktiskt match idag, vinst 4-1. Detta betyder att vi behåller vår förstaplacering med 5 poäng över 2an, 7p över 3an och 14p över 4an. Gillas skarpt!
 I övrigt träffar jag en del folk och njuter rent allmänt av den sista tiden av sommarlovet. På torsdag börjar jag skolan igen och jag är en aning nervös.. Det här med ny skola har jag fått uppleva en gång i livet, och det var för tio år sedan så jag minns ändå inte hur det känns. Jag är iaf inte ensam om att vara ny.. alla kommer ju vara nya men.. ja. i alla fall.
Det har varit ett bra sommarlov trots omständigheterna. Har fått en härlig massa nya vänner som förmodligen kommer vara med ett tag framöver i mitt liv också! Har fått upp kontakten med en del gamla vänner som jag tidigare inte träffat så mkt.. sen är där någon enstaka som fallit bort lite grand, men det ska ändras! I vilket fall som helst, så om man ser till helheten, har jag haft ett underbart sommarlov!

Nu i helgen har jag varit uppe i Götet med Lovisa! Vi åkte tidigt i lördagsmorse, in på hotellet och sen direkt bussen in till stan. Där knallade vi runt i affärer tills vi knappt kunde stå på benen längre, sen blev det tillbaka till hotellet med mat i magen och lite nya inköp.vi tillbringade hela natten nere i lobbyn med kort, playstation och roliga hotellgäster. :) Med några timmars sömn i bagaget gick jag upp söndagmorgon och duschade, väckte lovisa och drog ner på frukost. Usch, jag har nästan glömt hur gott hotellfrukost kan vara! :) Med tjocka magar tog vi oss upp och packade väskorna. Inne i stan vid halv elva, köpte biljetter till IFK-HIF och gick en runda i vackra göteborg. Jag börjar kunna innerstan vilket faktikst förvånar mig! Småkul! :D Vi stack upp på läktaren tidigt och satt och mös bland alla göteborgare. Blev en riktigt bra match och sjukt god stämning. Tackar vi för! Efter matchen stack vi bort till Nordstan ett tag, sen kilade vi bort på festivalen och kollade runt tills det var hemfärd.
Kort, men underbar vistelse i götet. Det gillas! Hoppas inte det dröjer så länge tills nästa gång.

Här kommer lite bilder ;
1. För att man kan ha väldigt kul, när man är väldigt trött och väntar på spårvagn!
2. För att man är så väldigt fräsh efter en hel dag på stan med väldigt kul sällskap!
3. För att det är så väldigt roligt att vara så väldigt seriös på foton!

4 & 5. För att det är så väldigt skoj att spela med så väldigt överdrivet stora kort!
6. För att jag så väldigt innerligt älskar randomfoton i lobbyn!

7. För att lovisa har en tendens att bli väldigt söt på alla bilder och för att det är fotbollsdags!
8 & 9. För att vi så väldigt förväntansfulla och taggade väntar på matchstart!

10 & 11. För att matchen till slut drar igång, slutar tvåtvå och jag, trots bara en poäng, är väldigt nöjd! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

coola bilder. Ha det nice i plugget.

2009-08-19 @ 18:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0