8/8

Hallådär alla vita och svarta, samt mellanting!
Sommarlovet bjuder på fler och fler underbara dagar som kommer sättas som historia i min lilla skalle! Fotbollen går bra och vädert har varit fint nu de senaste dagarna, UNDERBART!
Sååå... vad har hänt de senaste dagarna? Jo! När jag och Elin väl kom i säng i onsdags, eller torsdagsmorgon, sov vi gott fram till ett tiden. Sedan blev det mat på det och iväg till Helsingborg för att träna. Efter det blev det hem och vila, gnällig som jag är, fram till att lovisa kom. Då blev det ut en runda och sen hem och snacka fram tills vi decka båda två!
I fredags, alltså igår... Jag och lovisa gick upp i skaplig tid och drog ner och kollade på stan. Hittade ett par asnice skor mumma! Dock glömde jag plånboken hemma! HAPPYFACE naaaaat. Stack hem vid halv tre för att äta och så och sen drog jag iväg på träning, helt omedveten om att jag var 45 minuter efter i huvudet. ack ack skenet bedrar. Tränade halva träningen iaf och sen blev det dusch! Hem och äta fort som attan sen kom louise ner till mig och så gick vi bort till jeff där Viktor och Sara väntade. Överraskande nog så kom Hongkong-Simon också! Puss på dig din lurifix! Film och så hela natten bortsett från en promenad till och från mc donalds på stattena - Rutiner och traditioner! Efter att vi då glott; millionaire slumdogfinal destination, final destination 2 och i love you man, Så somnade vi djupt. Efter någon timmes sömn gick vi upp igen, halv elva, och packade ihop. Stack hem och bytte om för att sen dra ner på stranden con Louise. Sara och alex joinade efter ett tag, och senare kom även simon, jeff und vikk. Massa mys. Köpte även nya skor för informationens skull! (y) Hem runt fem, fräsha till mig och sen kilade jag hem till anna. Fixade mat och så där, snackade lite och gjorde vid oss innan vi drog hem till josefine- födelsedags fest. (y) Blev en lyckad sådan och det tackar vi josefine för! tack tack! Mys att träffa lite nytt folk också, det gillas. Kilade hem runt halv två och nu ska jag kolla det sista på gossip girl innan jag deckar i säng!
Imorgon blire stranden om vädert tillåter, sedan blir det mys med Elin och Annansi!
Puss på det! <3
 Synd att dom var lite för små..

Kommentarer
Postat av: Jeff Björk

Basket skor? o.o

2009-08-09 @ 14:23:02
Postat av: annianka

passar väll perfekt?!

bättre dem är för stora än för små :D

2009-08-10 @ 12:06:55
URL: http://anni-blh.blogspot.com
Postat av: Hanna.

jo men ajaj, de klämmer över tårna :(

2009-08-10 @ 15:01:35
URL: http://mittnamnvarupptaget.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klockrena skor till dig! Kommer du ihåg butiksbiträdet som sneade som fan när du gick rundor i skorna?! :D <3

2009-08-10 @ 20:57:28
Postat av: Hanna.

haha vem glömmer honom? han var het haha! <3

2009-08-11 @ 00:28:10
URL: http://mittnamnvarupptaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0