25/1

god morgon god morgon.
Sitter här i min ljuvliga pyjamas och är lite besviken på en film jag och anna just såg..
Haha, iaf. Gårdagen blev lyckad.
Gick upp tidigt och duscha och så. chillade lite tills Anna kom hit.
Vi kollade grejs på youtube och hade allmänt trevligt! Haha.
Ja, käkade och så, sedan kom Jesper och Petter hit.
Påbörjade ett väldigt roligt spel, och avslutade det nästan direkt igen.
Mjo, kikade lite tv, men snackade mest. sen blev det mer youtube tills de skulle hem.
puss på jeppzor och hejs på er båda (:
Anna och jag gjorde vid oss och började kika på Accepted.
Båda två höll på att somna så vi gick in och la oss i sängen.
Mumlade lite, sen somnade vi, eller iaf jag :D
Jag är hyper om dagarna och somnar fort på kvällen nuförtiden (:
Men iaf, vaknade imorse och gick upp och åt frukost.
Hyrde en film på boxen som Jesper sagt handlar om hajar.
Adrift heter denna film :)
Men usch usch, om det är något levande i världen jag är rädd för, så är det hajar.
Så jag och Anna satt där och väntade på dessa hajar..
De dök aldrig upp och det gjorde mig jättebesviken, haha.
Men filmen var helt okej, påminner mycket om Open Water.
Dock tror jag de har lagt ner mer pengar på Adrift.
Lite oslipat slut men ja.. man kan ju inte få allt. (:
Nu har anna kilat och jag sitter här med hounungsmelon och väntar på inget alls..
Ska nog ut och springa en runda snart.. missade träningen både igår och i fredags.
Jag är för tillfllet inne på zoovillage och kollar lite.
Haha, hittade ett par jeans som jag kände att jag bara måste ha!
Så jag klickar in på detaljer och ser att jag visst redan har såndana fast i lite mörkare, haha :)
Lite oklart inlägg men ja, jag är trött, nu ska jag kila  :)
Sköt om er <3
 mumma.

Kommentarer
Postat av: annibal

härmar dig lite och säger som du på min blogg,

thanks for the company hannabanan! :D <33

2009-01-26 @ 17:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0