31/1 millimeters b-day ! gzzzz :D

förlåt för att jag är så dålig på att uppdatera, har haft mycket i veckan.
men ja, igår var det skola. inte ett enda läxförhör på hela fredagen.
Underbart, och en fedekul idrottslektion, den du.
Sen kilade jag hem och sov, för jag var helt slut.
Pappa väckte mig och jag drog på träning.
Väl hemma igenskulle jag egentligen hem till Anna med Elin,
Men det avbokades då jag inte alls mådde speciellt bra.
Så satt och kollade tv med min päron, mys.
Gick och la mig tidigt, skönt som attan.
Vaknade imorse vid nio, upp och äta lite sen iväg på löpningen.
Provade ställ och skor innan, ska bli nice med lite nytt.
Sen hem och duscha och vidare ner på electa med mamma & moster.
Ansiktsbehandlin und makeup, massamys.
Gick lite på stan och sen in på grafitti och åt.
Vidare till lagmarks för efterätt och sedan hem.
Ska snart träffa Louise, senare drar vi ner till stan.
Blir bland annat bio, sen får vi se.
Puss på lördag und adios <3


Kommentarer
Postat av: anna

men hanna då , det är ju du som är min lilla vän! för att svara på din lilla kommentar då :)

2009-02-01 @ 15:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0