5/1 Annas födelsedag!

Och ja, min namnsdag, men det är inte fullt så viktigt ;D
Idag vaknade man upp med jesper. käkade frukost och så.
Cyklade till ih, jesper kilade hem och jag mötte anna, födelsedagsbarnet höehöe ;d
Vi satte oss för att kolla saluten ett tag.
När vi tröttnat kilade vi hem var för sig.
Väl hemma har jag chillat runder på youtube (y)
Ska kila till Jesper senare hade jag tänkt.
Får först se vad mamma och pappa hade tänkt sig..
Har även beställt en ljuvlig tröja. trots allt min namnsdag ja, haha.
thx mami (:
Men.. nu ska jag skriva en sumering av 2008!
Den kommer väl upp här inom de närmaste dagarna :)
Här kommer iaf bild på min ljuvliga tröja.
Enjoy!, pusssssss<3


Kommentarer
Postat av: anna

taaack hanna! köpte mat till mig och allt, haha :)

2009-01-07 @ 14:47:56
Postat av: Hanna.

hehe kärleksmiddag hehehehe :$ lööööööv is in the ari!

2009-01-07 @ 19:38:30
URL: http://mittnamnvarupptaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0