7/1

Weeeell.
ett två tre här har ni en bra låt.
Gammal meeeen hade glömt bort den
så tänkte för er andra som också glömt bort den...
En påminnelse! --> Klicka här! <--

Höehöe. och nu om dagen.. och gårdagen..
men ja, igår vaknade jag hos jeppzor.
kilade hem och umgicks lite med min älskade kusin :)
Elin kom och pickade upp så kilade vi på möte med damtruppen.
Fick skjutss hem igen, lekte apa med min kusin, givande! :)
Sen kom jesper så spelade vi lite mortal kombat men oliwer och kim,
haha längesedan!
Sen dator och så, började snöa...
Så ja. vi gick ut och byggde en snögubbe! haha :)
Sen in, sova.

Idag vaknade jag på tok försent.
Men mitt paket var kommet så skickade upp pappa att hämta.
Så snabbt in och duscha, väcka jesper, frulle, klä på sig. sen kom louise :)
Buss till väla i min nya, snygga ifktröja som ska weeras imorgon med.
Chillade runder.
Blev en kycklingburgare woohoo.
Ner i stan en runda. investerat nytt dieselplagg.
Ingen närmare information :)
Hem till Louise och glo fiilm.
Och nu.. hemma och ska väl snart sova.
SKOLA IMORGON JUUUUU.
Ska bli lajbans ! hehehe.
Puss på stjärten !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0