12/7

Oh göteboooooorg, shallalallalala!
Vi börjar där vi slutade. Elin kom till mig igår, vi käkade sen stack vi till Västergårt med Jp och Kalle och lira fotboll i några timmar, massa mys. Hem igen och fixa käk sen byta om och vidare till Landskrona där vi mötte Andre för att sen kila bort till scenen där Svenska akademien skulle spela. Sjukt nice konsert och jag bara måste se dem i helsingborg på festivalen! :) Stack hem direkt efter det och somna på dirren.
Vaknade imorse, tidigt. Packade klart och satte oss i bilen, mot Göteborg! Ett stop och sen var vi framme. Gick bort och hälsade på mange och dem på samskolan sen hem och käka. Därefter stack jag och elin ut på stan och chillade. Kollade på massa glada gaisare. Träffade även kim en stund men han skulle vidare. Kom hem för ca två timmar sedan och nu har vi glott Yesman. Nu blire sängen, imorgon väntar massa fotboll, därefter bio med norrmän och sen blir det invigningen med Kullavägen.
Puss vad jag älskar götebooorg! hörs imorgon! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0