19/6 - Glad midsommar? :)

Godagens på er såhär på självaste midsommarafton. Det har gått 12 dagar sedan jag skrev sist, men det betyder inte att det har varit 12 händelsefria dagar, tvärtom! Största orsaken till att jag inte skrivit är för att jag, mest hela tiden, har varit förrvirrad, förvirrad och mer förvirrad. Mellan varven har jag även varit ledsen, ledsen och mer ledsen. Men trots det har jag varit glad, glad och ännu mer glad, och det är den biten jag kommer att minnas!

Förra veckan bestod till mesta dels av rep till musikalen, träning och shopping. Dessutom en dag på Tosselilla med hela årskurs 9, bilder kommer nedan!

I måndags vare skolavslutning, sista dagen på fredriksdalsskolan! Började med att vi i Film och teater spelade upp vår musikal, sedan hem och byta om och tillbaka på middag med lärarna. Käkade och lite så, massa snack och mys sen mingel på skolgården+ betyg. Stack hem igen för att byta om ännu en gång och sedan ner i stan med Sara, Louise och Milla, och the boys förståss. Folk kom och gick lite men det var sjukt chill och tack till alla! <3 Kom hem vid ett och somnade på dirren!
Vaknade i tisdags klockan halv sju och kilade bort på skolan för att spela upp vår musikal ännu en gång. Gick bra trots lite dramatiska händelser och efter showen käkade vi massa tårta, mumma! Me und simon stack upp och pratade med lite lärare och sedan kilade jag hem och drog på träning. Efter träningen kom jesper till mig och vi somnade på dirren.
Vaknade i onsdags vid halv åtta och så stack pappa och jag till läkare vid kvart över. Stick stick och sen hem igen och sova vidare. När jeppeman vakna kilade vi upp till bageriet och käka bullar - bullar ftw! Sen kilade han hem och jag, louise, simon och emil DT stack ner i stan. mötte upp emil B och drog och spela massa volleyboll, fedenice på det. Sen kilade vi bort till sundstorget där jeppeman och petter var, kollade på kicktävlingen och sedan stack dom igen. Kollade mer fotboll och Jeff anlände till the gang. Gick upp och käka på söder sen fotboll i stadsparken. Massa mys på det och sedan fick det roliga en dramatisk vändning när jag stod och stylade på sundstorget frammåt tiotiden, failade och en bil körde på bollen, haha. Poff sa det också var den platt (: Aja, efter det stack vi hemmåt, Måste tillägga att jag skutsade louise uppför heeeeela hälsobacken på min cykel, starkt jobbat hanna jappjapp! Väl hemma hos mig kollade vi film och så, gick och la oss frammåt fyra.
Vaknade igen vid nio och då vare bara jag och jeff som var vakna så vi gick upp och åt frukost. Väckte de andra vid tjugo i tio och klockan tio stod jag på fotbollsplanen och skulle träna. Efter träningen kilade jag hem och åt, sen kom Elin på besök! Vi chillade lite och sedan drog vi iväg på träning! Massa mys på det, väl hemma igen gjorde vi vid oss och stack ner i stan. Satte oss på sundstorget och kolladen Spanien- England, heja spanien men neeeeejdå, förlora gärna, gööör det! :) Var hemma igen vid tolv och vi la oss på dirren!
Vaknade vid nio imorse, frulle och sedan iväg och lämna Elin. Upp till mormor och morfar i röstånga där jag sitter just nu också. Chilla lite fram till att fotbollen började och gästerna började strömma in. Illa sverige men anyway, hittade inte eftersnacket så började skriva i bloggen, men nejdå! Då skulle ngt plötsligt hända och hela inlägget försvann (: Så jag tappade livsglöden, nejmen stack ut för att äta och så , massa god mat och sedan lekte jag självklart pjätt med barnen, vilket jag är väldigt bra på faktiskt. Blev lite kort och jag var allmänt social trots mitt, något sämre, psykiska tillstånd. Kvällen gick och nu har alla stuckit hem, förutom vi då som ska sova här. Alla sover i huset och jag sitter uppe och nördar. Mys!
Men nu ska även jag lägga mig, puss på er och njut av bilderna från tosselilla, imorgon blire bilder från avslutningen! <3

Äh bilderna från toselilla får komma imorgon dom med, det segar höhö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0