29/6

Jag venne riktigt vad jag ska skriva.. I söndags tog det slut mellan mig och jesper, Det var helt enkelt dags kände jag.. men jag vet inte, jag är inte så ledsen, det känns nog rätt bra faktiskt. Jesper och jag kommer fortsätta träffas, som vänner, bästa vänner, men ändå. 6/6-08 - 22/6-08, lovers to friends <3

Det är ett av många skäl till att jag inte skrivit på så länge.. Saker är lite upp och ner i mitt huvud och jag är inte riktigt medveten om vart jag är påväg i livet. Men det är sommarlov och det är sjukt bra iaf! Nu har jag verkligen tid för allt utom mig själv, och det är skönt. 

Nu blire lite om min välfyllda vecka!
     I måndags träffade jag josefine, som jag inte träffat på år och dagar! Vi kilade ner på stranden och gottade oss ett tag, massa mys. Sen kilade jag hem och åt och drog på träning. Därefter stack jag hem igen och packade. Med tältet i handen cyklade jag ut till kloningen i Ramlösa. Det var på tiden att vi sågs! Vi cyklade ner i stan och kollade fotboll på sundstorget och därefter spelade vi lite. Träffade på Tommy och hans m8 Krille så vi lirade lite med dom också innan vi bestämde oss för att dra hem igen. Väl hemma byggde vi upp tältet och la oss och för att småprata innan vi somnade.
     Vaknade upp i tisdags och kilade direkt ut till jesper i glumslöv. Efter några timmars prat kilade jag in till hbg igen och drog mig mot sundstorget för att se Elins match, därefter åkte jag hem igen och åt och sedan vidare upp till skolan där vi skulle träffas för att sedan gå till olympia. Nämligen dags för skol-os final för våra 5 finalis-lag. Vårt lag vann på WO vilket vi var lite besvikna över, haha, samma gällde killarna åk9 men jaja. Sen blev det u21 - vitryssland-italien med alla finalistlag. Massa mys på det och i halvlek fick vi lagkaptener träda in på plan och leka elit, niiiice... Eter matchen stack jag hem och sov, fett hårt.
     I onsdags åkte jag ut till lovisa och hämtade min underbara cykel, sen cyklade jag ner i stan för att möta upp jesper. Vi gick runt och småprata några timmar och sen fick jag cykla hemmåt. Mat och därefter vidare till match. 5-1 vinst, tackar vi för! Hem och ut med Louise, emil och Jeff! :)
      I torsdags kilade jag, jeff och emil ner i stan och mötte elin. Bort på stranden och sen kom louise. Massa chillbad och så. Kilade hem vid fyra och därefter kilade jag och Elin ut med laget för att städa, duktiga som vi är! Mat - BurgerKing! Hem och duscha sen iväg till emil. Vi kollade massa film, viktor och sara drog hem sen somnade vi andra.
     Fredagen vaknade man upp hos emil, i hans systers säng, nice! Frukost och film sen hem och göra vid oss. Ner på gröninen och grilla with the gang, massa mys. Hem igen efter många om och men för att sova. Nice!
     Vaknade i lördags av larmet och gick upp för att prata med jesper på msn innan han åkte iväg till Italien. Därefter stack jag och Louise ner i stan. in på kicks & stadium lite snabbt. Råkade stöta på Tommy och Alex så kilade ner på stranden med dom. Blev lite bad och volleyboll sen kom viktor och sara också, mer volleyboll! Folk kom och gick och det kvällen bjöd på lite allt möjlig, massa mys. Deckade isäng frammåt tretiden.
    Gårdagen innehöll en spontanresa till danmark med Louise. Vi ville bort från hbg så.. Helsingör var ett givet val. Efter några timmar där drog vi oss tillbaka på fastlandet för att se stattena-aik på olympia med anna, bells, johanna und karin. 0-4, jaja.. Stack hem till louise sen och kollade lite film och så, massa mys. Drog hem till jeff en stund och chillade också, sen fick jag gå hem och sova! :)

Idagens då! Ja, jag vaknade upp i min underbara säng, kollade lite tv med mamma, åt frukost och kilade iväg till anna. Därifrån cyklade jag, anna och bells ner till stranden och chillade. Max, thomas och dennis kom och joinade oss en stund innan vi drog oss tillbaka hem mot anna. Köpte lite jordgubbar på vägen hem som vi satte oss på altanen och åt, massa gott! Duscha där och sen kilade jag hem. Väl hemma åt jag och sen cyklade jag ner i stan med jeff och emil. Ner på stranden där vi mötte resten, bad och chill hela kvällen tills vi tillslut började frysa. Cyklade hem med jeff och emil igen vid halv tolv, väl hemma stod vi och snackade ett tag, ganska nice. Därefter gick jag hem och satta mig och började på detta maximala inlägg.
Kryddet på dig som läst hela, nu ska jag sova, men först. lite bilder! Ligger jättebak! :)

Skolavslutningen 09, efter 10 underbara år på Fredriksdalsskolan! :) <3

1. Me, sara und milla. 2. Massor. 3. Duy-An me und Martin. 4. Merdin und me. 5. Hossam und me.
6. Jeff. 7. Me und Andjelika 8. Solle und me. 9. Me und Ahmed. 10. Milla, me, Ahmed, Louise und Sara.
11. Jens, Simon, Jeff, Marcus, Emil, Emil und Viktor. 12. Duy-An, Hossam und Merdin. 13. Hossam me und Duy-An 14. Lärarna. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0