21/3

holaholahola guapos.
Idag kilade jag upp vid sex, packade väskan , åt frulle och därefter iväg till spinningen och träffa laget.
Höhö, fett kul. Första gången jag spinnade, fett jobbigt, hahaha.
Efter spinningen kilade vi ner i stan och åt på haket, Mumma mumma!
Därefter lite shopping i vackra Helsingborg! :)
Blev en vårjacka och en tröja (y)
Vidare till bowling, 2h, massa mys på det!
Doch sög jag hårt alla serier utom en där man drog 153 pinnar!
Det resulterade till ett pris för andra bästa serien för kvällen, haha.
Nya strumpor, grattis till mig, haha.
Gick ner i stan igen och käka på o´learys, massa gott och massa kul!
Efter någon timme där kilade en del hem.
Andra inte.
Vi kilade bort till olivia för beccs skulle hämta sin bag.
Därefter tog jag buss till ga med bells, anita och rebecca.
In på bion och fixa biljetter, gratis är skoj!
Emilia och Mathilda hängde på.
Såg En shopaholics bekännelser, fett med skoj.

Speciellt eftersom Rebecca är yr som fan, haha.
Lagom högljuda var vi, men det ska vara roligt att gå på bio annars är det tråkigt!
Höhö. Därefter stack jag och bells hem.
Nu ligger hon och sover i min nya säng, jag ska göra henne sällskap :D
Naaaaaaatti! och tack för idagens!  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0