29/3

Inleder dagens inlägg med ; Oboy, vilket vackert väder! För det är det och det har det varit hela degen idag. Menar klockan är sju och solen lyser in genom mitt fönster, hur bra känns inte det? Japp, jag är fett positiv idag. :)
Dagen började med att jag vaknade på tok för sent, slängde i mig lite flingor och packade väskan, sen kilade jag på samling. Väl där gick vi igenom laget, inga konstigheter. Åkte till norrvalla och gjorde oss klara för match. Jag mådde inte så bra, rätt krasslig men iallafall. Vi går in och gör en strålande insats på plan allihop, även jag själv faktiskt, och det gör mig så glad.. Vi visar att vi verkligen kan! (:
Aja, det räckte inte till vinst. 1-2 blev det, lite unfair med offside & straff mål, men iaf. Efter matchen var det en efterlängtad dusch som väntade och sen kilade jag hem. Fett trött och hungrig men megaglad.
Skönt skönt att ha fått tillbaka fotbollssuget som har varit lite halvdant sen jag kom tillbaka i januari. I veckan väntar åtminstone fyra träningspass om jag längtar efter att få sätta tänderna i höhö.
puss på fotboll som är det bästa jag vet.
Nu ska jag bara ta hand om mig själv då min energinivå är väldigt låg trots min glädje :)
Hittade en lagom nice låt som jag kan dela med mig av, Unfair av Josh Kelley.
Aja, enyoj, och för bövelen, missa inte parlamentet ikväll! Anders Jansson är med, höhö!
Adios <3


Kommentarer
Postat av: Lillan

åh vad skön låt, tack, ge fler tips! TACKKK <33

2009-04-11 @ 10:34:51
URL: http://mossie.blogg.se/
Postat av: Hanna.

Erkänn bra!

2009-04-14 @ 00:04:56
URL: http://mittnamnvarupptaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0