13/5

Alooj!
Sitter, lagom trött, och äter jordgubbar. Om exakt 7 min börjar skolan så jag ska snart kila iväg.

Igår började dagen med en resa till Svalöv. In till Lena och kolla lite. Hokuspokus. Enda felet var på mitt njur-parti men på torsdag ska jag vara återställd och kiselvärdet ska vara lagom! Efter det blev det godnatt i bilen hem. Väl hemma fick jag dra mig till skolan.. Där hade folket np så jag fick ägna lite tid i korridoren (: Håla! kilade hem till Viktor och lira Guitar hero. Starta band? haha. Jag är eliiiiit (: Sen blev det lunch och därefter idrott. Massa skoj. På matten joinade jag, sara, milla och louise grupp... Ja B ?, Promenad iaf! Och Vattenkrig, made by me und louise, haha. Dock blev jag väldigt blöt, men som jag brukar säga, man får vad man förtjänar? (:
Lousie och jag kilade in till Misha lite, sen stack vi hem och pussla! PARDEY, haha, redigt givande :) Jag kilade iväg på träning och väl hemma igen blev det skype och robinson till godnatt-dags.
Nu ska jag gå till skolan! Pusssss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0