26/5 - threeee days left m8!

Goddagens såhär runt tolvslaget!
Idag är det tisdag och igår spelade vi ut TeamSandby med 6-1, fortfarande serieledning jappjapp! IFK vann över malmö och leder allsvenskan nu också med hysen i skytteligartoppen. Kan det bli bättre?
Imorse gick jag upp klockan sju, observera klockslaget, och gjorde vid mig inför friluftsdagen. Cyklade iväg vid åtta och mötte Sara und the boys och därefter kilade vi vidare till pålsjö. Puss på orientering och power to our dreamteam. Sara och jag vann då hela orienteringen, för intressets skull, på tiden 63 minuter. Grattis till oss. Vi cylade hem igen och jag stack in och duscha och käka. Kilade upp till skolan och mötte showteamet sen drog vi iväg för att börja repa lite på våra roller. Grymt kul och vid tre stack jag hem igen och åt mer, matmatmat! Kilade iväg på träning, riktigt chill. Drog mig hemmåt och nu sitter jag här, efter en lite dramatiskt kväll.
Saker snurrar i mitt huvud, jag har mått för bra, för länge. Nu blir jag snart emo!
Ska lägga mig nu, sovaaaaaaa, mumma!
Pusssssssen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0