23/11

Aaaalooj!
Jag har det bra idag, idag är en bra dag!
Jag har miljooooner läxor att göra, tusentals meter att springa, femhundra ton kläder att plocka bort, etthundra knäböj att göra, fyratusensjuhundraåttionio dammtussar att städa bort och 20 avsnitt av gossipgirls att se.
Jag har ca 72 minuter på mig från nu och jag är den lyckligaste i världen!
Jag har en familj som älskar mig, vänner som älskar mig och framförallt - en pojkvän som älskar mig!
Människor som jag tycker så gaaaalet mycket om tillbaka och som verkligen gör min dag, mitt liv, till vad det är - UNDERBART!
För så är det, så känns det idag och så är det! Jag är fortfarande, efter två månader, nykär och svävar på moln!

Igår var jag och Christoffer på julmarknad i Råå, något som jag verkligen sett fram emot!
Uppleva julstämningen för första gången på året med någon man verkligen tycker om.
Det var megamysigt och det blev knappast sämre av att christoffer, helt omedveten om det, uppfyllde en dröm jag haft sedan i somras.

I somras läste jag nämligen en text som en för mig helt okänd person skrivit. Hon berättade en historia om hur hennes pojkvän talat om för henne att han älskade henne. Utifrån hennes berättelse skapade jag mig en egen.. ja.. dröm? om hur jag ville att det skulle vara när min blivande pojkvän talade om för mig att han älskade mig. Kanske låter detta inte så trovärdigt men ni får tro vad ni vill - Christoffer lyckades, helt omedveten om min "dröm", uppfylla den!
Precis som jag ville ha det tog han ut mig i en mysig miljö - mörkt och lite kyligt. Efter ett tag tog han mig lite åt sidan och sa att han hade något viktigt att säga. Höll mig hårt och nära och började prata runt det lite smått generad. Efter några varma kyssar och djupa andetag tittade han mig slutligen djupt in i ögonen och sa de tre små orden som betyder så otroligt mycket.

Utan tvekan en av de lyckligaste stunderna mitt liv som jag bara var tvungen att dela med mig av här på bloggen! :)

Nu ska jag tjingelinga, krypa ner i min säng, njuta av kärleken och glömma alla måsten i inledningen på mitt inlägg! :D
Aaalooj!



Kommentarer
Postat av: Christoffer landin

Du är underbar:) den bästa flcikvän man kan tänka sig<3 Är jätte lycklig med dig.....

2009-11-23 @ 23:05:47
Postat av: Hanna.

Kärlek till dig! :) <3

2009-11-23 @ 23:08:09
URL: http://mittnamnvarupptaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0