31/10

Is lördag och jag och Elin har pluggat idag, eliiiit! Lovet har varit händelsefyllt och helt underbart! Tisdagen blev lyckad, var i stan med Elin, mat hos Anna och sen till Louise. Stack ner till tivoli vid elva, tjockt med folk men riktigt skoj. Somnade fyra och gick upp nio i onsdags. Heldag med Christoffer! :) Ishallen, badminton, Mat, Hif och därefter kollade jag Christoffers match. Massa mys! Kollade lite film och så i torsdags morse sen åkte vi till väla. Åt där och så sen hem till Christoffer igen. Cyklade tillsammans in till stan och sen cyklade jag hem. Igår vaknade jag sent. Duscha snabbt och cyklade ner i stan och mötte Christoffer vid ett.  Gick lite i affärer tills Erik kom ner så kilade vi in på haket och åt. Sprang lite på kullagatan innan jag drog mig hemmåt igen. Väl hemma blev det tv, Christoffer om hit och då blev det Pizza och idol! Mys hela kvällen och somnade gott. Vaknade vid halv åtta imorse, Åsa kom ner från stockholm så umgicks lite och käkade frukost. Gick in och la oss igen sen, hejhej christoffer vid tolv, Tja elin vid ett! Pluuuuuuuuuugg som sagt!
Nu har jag nyss duschat och snart ska jag ta bussen ut till Denise, där blir det film med henne, hennes syster och Marika! Myyyslördag! Imorgon är det träning och IFK! Taggad! :)

Imorgon ska jag skriva ett meningsfullt inlägg.
Idag är en bra dag!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0