1/9

Ny månad kommer med nya möjligheter. Nu rycker jag upp mig, här finns mycket att hämta!
Ny mobil också påtal om ingenting!

Skolan går bra. Jag har redan pluggat mer än jag gjorde på hela vårterminen i nian, och jag är inte trött på det ännu! Har fått massa nya vänner och är sjukt nöjd med klassen, och paralellklasserna, och 2orna, 3orna, 4orna... och lärarna, och miljön, och kurserna, och fotbollen och.. Eller ja, kankse räcker att jag säger att jag är nöjd! :)

Problemen som grubblar i mig kanske inte ljusnar egentligen, men jag ser ljusare på dem och då går allt lite lättare. "Ta det med en klackspark", precis det jag gör och det gör mig rakryggad och stolt.
Nya krafter helt enkelt, inget stoppar mig nu, sweeet! :)

Idag har jag varit i skolan, haft massa mysiga lektioner, därefter drog elin med mig hem och sen har vi tränat. Nu ikväll har jag pluggat människa idrott och hälsa, ett av de roligaste ämnena vi pysslar med i skolan. Nu blir det sängen innan jag deckar här framför datorn.
Aaaalooj! <3

Mmmm! ,-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter bra när det är bra!

2009-09-06 @ 10:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0