21/9

Amen hallå, Eliten här! Jag lever fortfarande jappjapp. Fullt ös medvetslös, guuuuuud vad jag är rolig!, smaka på ironin!
Här händer allt och ingenting i mitt liv. Skolan är fortfarande rolig, believe it or not, och jag tränar på som aldrig förr. Min vännerkrets varierar lite bäst den vill men... jag trivs med det så?
Skolan är rolig att prata om så det gör vi! Jag trivs megasuperduperbra med lärare, elever och allt därtill. Men visst, man kan inte annat än sakna vissa från fredriksdal.. Menar sånna som ahmed och hans underbara små kommentarer, eller merdin och hans fjolliga sätt att prata när han flippar, och hossam med sitt sätt att alltid skylla på något, eller på någon... Nah, trots det gillar jag filborna. Rätt mycket plugg som tar upp mycket tid men.. hade knappast varit mindre plugg på någon annan skola så. :)
Träningen går bra och i lördags säkrade vi segern i division tre!  Efter en 6-1 seger borta mot svalöv ligger vi nu 10p före 2an med två omgångar kvar och ca +50 i målskillnad :) På måndag möter vi Råå på hemmaplan och därefter ska vi fira med guldhattar! Woho!

Nej nu kallar sängen, ska ta mig tid att skriva lite oftare.
aaaaloooj! <3

Kommentarer
Postat av: anonyma Charlie

hahaha:) så snäll du är mot han ahmed :P alla snackar om han hahah <3 -

2009-10-12 @ 13:27:45
URL: http://Charlietheanonymguy.bloggspot.se :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0