25/9

Så, vad har hänt? jo, igår, torsdag, var det nollning och inspark! Vi samlades klockan tio och därefter fick vi gå runt mellan olika sationer och göra massa uppgifter, pinsama som jobbiga, roliga som tråkiga, blöta som.. degiga.. Iaf, vår grupp kom sist haha! Klandrar ingen, vi hade sjukt roligt ändå! :) Vi slutade vid ett och de flesta drog och käkade. Var hemma igen vid tre och då blev det dusch och så för att göra sig redo för insparken. Träffades vid kvart över fem utanför sundspärlan, minglade lite och sen gick vi in och satte oss. Fin mat, synd att den inte smakade så mycket bara men.. som anita alltid framför - Gratis är gott! Efter maten blev det uppträdande på scenen, måttligt bra.. Därefter vare P to the A to the R to the T to the Y (tycker det är så otroligt roligt att använda det omtalade bokstaveringsspråket!), ändå trevligt trots att det var ganska lame. Vid tio åkte både jag och christoffer hem och väl hemma kollade jag idol, och därefter deckade jag i säng! :)
Vaknade redan halv nio idag trots studiedag, inte okej! Iaf, kunde inte somna om så jag satt och spela harpan i några timmar, drog ut en stund och sen iväg på träning. Efter en riktigt härligt träning nere på konstgräset stack jag hem , duscha och åt, sen vare vidare ner i stan. Träffade upp louise, natalie, jeff, max, emil, alex, christer, thomas, tim och freddeman på gröningen. Lite mys, men stannade ikke länge. Efter ett tag drog jag mig bort mot konserthuset och mötte upp josefine och elin. Vi drog vidare upp på söder och kollade sevärdiga filmer på bio. Philip anlände och vi köpte biljetter till the ugly truth. Hyfsat bra film, ingen jag skulle rekommendera så jätteskarpt. Iaf, kort in på max och sen sprang jag bort till bussen. Kom hem typ nyss och.. ja, nu ska jag se idol!
Imorgon blir det väla, alternativt stan, med Louise! :)
Puss på det! <3

Här kommer lite bilder från gårdagen, njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0