13/9

också susade helgen förbi, fortare än kvickt jappjapp.
I fredags joggade jag mig igenom träningen... och sen hem till elin med anna. Käkade, kilade ut ett tag och avslutade med "män som hatar kvinnor". Vaknade igår vid halv nio. Frukost och sen åkte vi in till hbg. pluggade lite och sen kom christoffer på besök. Bells kom hit igårkväll och det var meningen att vi skulle på ferre för ettorna, men den visade sig vara flyttad till nästa helg så vi drog ner på stan med lite folk från skolan. Stack hem i tid och deckade vid ett. Idag vaknade vi vid tio. Åt frukost och sen tog elin bussen hem. Jag, mami und papi drog ut på en runda så jag fick övningsköra den nya bilen. Otroligt skoj men, fortfarande läskigt. Ganska nice bil, kommer dock sakna vår gamla buss. Den nya är så... liten? i alla fall, Åkte in en runda på maxi och handlade, sen hem och äta. Vidare till hif med laget. Hyfsat tråkig match men bra resultat. 1-0 till bp och ifk vann 3-0 i gävle, mumma! :)
Nu sitter jag och äter hallon och keso, mumma. Ska alldeles strax läsa lite och sen deckar jag i säng.
Puss på er! <3



attsingen vad jag saknar oss! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0